Berikut adalah soalan yang biasa diajukan kepada kami. Sekiranya terdapat kemusykilan anda boleh mendapatkan jawapannya di sini. Soalan yang telah ada di sini tidak akan dijawab lagi sekiranya anda menghubungi kami.
No backout buyer!
1.
Adakah key yang dijual dijamin original?
Ya. Kami yakin key yang dijual dijamin
original. Sekarang tiada apa-apa masalah daripada pelanggan kami. Jika terdapat
sebarang masalah pada key, sila inform pada kami dan akan ganti dengan yang
baru.
2.
Saya akan dapat dalam bentuk apa setelah
membelinya?
Kami hanya menjual key sahaja tanpa CD dan
kotak. Setelah anda membuat pembayaran, kami akan menghantar key tersebut
melalui email atau melalui SMS. Jika anda perlukan software, ianya boleh di
muat turun di laman web Kaspersky.com. Sekiranya anda membeli pakage TECH
TITAN, kami akan menghantar pendrive berserta key kepada anda secara pos yang
ditanggung oleh anda sendiri.
3.
Berapa hari saya perlu activate key tersebut
sekiranya saya membeli registered key?
Seminggu. Setelah anda mendapatkan key
tersebut, anda mestilah mengaktifkan key tersebut dalam masa seminggu. Jika
tidak ia akan expired dan itu bukan lagi di bawah tanggungjawab kami.
4.
Berapa lama saya perlu tunggu untuk dapatkan key
tersebut?
24 jam. Namun, kami akan cuba menghantarnya
secepat mungkin dan kebanyakan pelanggan kami mendapatkan key tersebut kurang
dari 24 jam, malah ada yang mendapatnya setelah 2 jam selepas pembayaran.
5.
Unregistered key tu macam mana?
Unregistered key adalah key yang boleh
disimpan lama sehingga anda mengaktifkannya sendiri. Anda tidak perlu risau
sekiranya anda lambat mengaktifkan key tersebut. Lesen key tersebut tidak akan
berkurang walaupun anda tidak mengaktifkannya.
6.
Kenapa harga murah dari pasaran?
Kerana kami hanya menjual key sahaja tanpa
box packaging seperti dipasaran. Cas juga kurang kerana tidak melibatkan kos
penghantaran dan CD kecuali bagi TECH TITAN.
Pengumuman.
1.
Anda WAJIB menghantar print screen bukti
pembayaran ke email kami kaspersky.smc@gmail.com
. Tanpa bukti pembayaran, key tidak akan dihantar kepada anda.
2.
Sekiranya registered key terdapat masalah, anda
mesti menghubungi kami dalam masa 8 hari dari tarikh pembelian.
3.
Jika anda sudah mengaktifkan key tersebut, namun
berlaku masalah pada key, anda WAJIB menghantar print screen bukti masalah key
yang terdapat di computer anda.
Terima Kasih.
slm.sy brminat utk membeli 3 user key. nmun hnya utk penggunaan komputer milik sy shj. maknanya setelah 1 key expired, sy akan menggantikan dgn key seterusnya dlm 3 user tu. boleh ke mcm tu?
ReplyDelete