Penting! Mesti Baca untuk Pelanggan Semua

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pelanggan yang dikasihi,
Semua registered key untuk software antivirus yang dijual di sini perlu diaktifkan dalam masa 3 hari dari tarikh key diberi.
Oleh kerana key license adalah registered key, saya hanya membuat order melalui supplier apabila ada order daripada customer. Saya tidak menyimpan stok kerana stok akan expired selepas 3 hari dan tidak boleh digunakan lagi. Untuk pengetahuan semua, key akan dapat dalam masa 3 hari (minimum) selepas pembayaran dan apabila terdapat masalah (seperti sistem down atau sistem dalam proses upgrade, etc..), key akan diberi lebih lambat dan saya akan inform pada anda. Sebarang pertanyaan boleh terus berhubung dengan saya melalui email, kaspersky.smc@gmail.com atau 011-1289-9852(sms sahaja/viber/whatsapp). Terima Kasih.

Wednesday 3 September 2014

Tutorial: Step-By-Step untuk Install Kespersky Internet Security

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera,
Hari ni saya nak berkongsi cara-cara untuk install Kaspersky Internet Security 2015 yang version terbaru. Saya sendiri peminat Kaspersky ni dan tiap-tiap tahun mesti guna Kaspersky. So, kepada semua pelanggan-pelanggan dan yang bakal nak membeli key tu boleh ikut step-by-step di sini.


Langkah 1 :
Download Software Kaspersky Internet Security Version 2015. Klik Download Now.

Langkah 2 :
Lepas download complete klik untuk mula installation.


Langkah 3 :

Langkah 4:
Langkah 5 :


Langkah 6 : Masukkan Key.



Siap!

Sekian saja untuk tutorial kali ini. Ada masalah? Inbox saya di email kaspersky.smc@gmail.com.

Harga Terbaru dan Termurah untuk
Kaspersky Internet Security 2015
1 User 1 Year = RM25
3 User 1 Year = RM60

Hubungi saya untuk tempahan,
Maryam : 011-12899852
atau
email: kaspersky.smc@gmail.com

No comments:

Post a Comment